Ticket to Ride: Märklin вопрос по правилам

Обговорення настільних ігор
Відповісти
Vovang
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 21 березня 2014 14:34

Ticket to Ride: Märklin вопрос по правилам

Повідомлення Vovang »

Уважаемые камрады!


Нашему коллективу начинающих любителей настолок остро необходимо общественное судейство. А то чуть драка не случилась :)

Играли в Ticket to Ride: Märklin. У Игрока №1 осталось 2 вагона. Игра считается оконченой и Игрок №2 делает последний ход.
Игрок №2 делает манёвр: добирает 4 карты маршрутов, хочет сбросить неподходящие маршруты, а за построенные маршруты тут же получить очки.

Таким образом, на последнем ходу игрок №2 хочет сделать 3 действия:
1. Добрать карты маршрутов;
2. Сбросить неподходящие маршруты;
3. За построенные маршруты получить очки.

Официальные правила однозначно не разъясняют, можно ли это делать в один ход. Там написано, что игрок может добрать карты маршрутов и хотя бы одну оставить себе. Игрок №2 утверждает, что раз оставленная карта маршрута построена, значит он сразу может засчитать себе очки.

И здесь мнения разделились.

Прошу веридикта: можно ли это сделать такие действия за один ход на последнем ходу игры.

Заранее благодарен.
Аватар користувача
Meerple
Адепт
Повідомлень: 858
З нами з: 20 серпня 2012 11:45

Re: Ticket to Ride: Märklin вопрос по правилам

Повідомлення Meerple »

А в марклине маршруты считаются сразу?
Если бы это был обычный, то можно, конечно.

И это значительный риск, тк вместо уже построенных маршрутов можно получить штрафы.
yan
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 18 лютого 2014 01:40
Звідки: Львів

Re: Ticket to Ride: Märklin вопрос по правилам

Повідомлення yan »

Навіть під час останнього ходу гравець виконує ТІЛЬКИ один з 4-х пунктів описаних у розділі "The Game Turn".
Якщо правильно розумію, то "карты маршрутов" це "destination tickets" в англ.правилах.

А тому цілком допустимий хід гравця, описаний у пункті "3. Draw Destination Tickets": гравець бере 4 карти з "destination tickets" і залишає на руках щонайменше одну з них -- цей весь пункт разом вважається _одним_ з 4х можливих варіантів ходу.
Але, тепер будувати нові маршрути (виставляти вагончики) у цьому ж ході гравць не зможе, бо це уже інший пункт ("2. Claim a Route").

Коротко, відповідь:
"Можна" 1. Добрать карты маршрутов;
"Треба" 2. Сбросить неподходящие маршруты;
"НЕ можна" 3. За построенные маршруты получить очки.

Оскільки очки за "Destination Tickets" розраховуються ТІЛЬКИ після закінчення гри, треба дочекатися, коли по останньому ходу зробить кожен учасник. Тільки тоді усі гравці демонструють свої "Destination Tickets" і нараховують за них очки.

Більше того, до закінчення гри свої "Destination Tickets" дуже варто тримати в секреті (у цьому фішка гри, щоб суперникам було важко здогадуватися у кого які "Destination Tickets" і вони не змогли перекривати вашу бонусну дорогу своїми вагонами).

І, як вище зазначив @Meerple, тягнути наосліп один з "Destination Tickets" без можливості його забудувати під час гри (останній хід) -- досить ризиковано.
Відповісти

Повернутись до “Загальний форум по настільним іграм”