Вельми цікаво. Але яка саме комплектація потрібна для нього?Адмірал писав:Добровольці, відгукніться.
MEMOIR 44
- Шаннар
- Єврогеймер
- Повідомлень: 373
- З нами з: 20 березня 2009 11:25
- Звідки: Kyjiv (ex-Lviv
- Контактна інформація:
Re: MEMOIR 44
Re: MEMOIR 44
Бажана наявність "східного" доповнення, але стандартної гри цілком достатньо.Шаннар писав:Вельми цікаво. Але яка саме комплектація потрібна для нього?Адмірал писав:Добровольці, відгукніться.
Радянські командні правила у сценарії діють, чіп комісара можна замінити підручними засобами.
Тайли там майже всі стандартні, хіба аеродром ще є, але чи його залишати визначать тести.
Re: MEMOIR 44
а с брифингом ознакомиться можно? я бы с удовольствием затестил.. хотя только базой владею.. но правила прочту за русских, не проблема.
Re: MEMOIR 44
В кінці тижня все буде.filtus писав:а с брифингом ознакомиться можно? я бы с удовольствием затестил.. хотя только базой владею.. но правила прочту за русских, не проблема.
Україномовну версію "східних правил" можу вислати.
Чьо ж їх "на русскам" читати?
Так звучить "загальний брифінг". Планується 5 сценаріїв в сетінгу "Клейст vs Кирпонос"
Після початку радянсько-німецької війни група армій «Південь» під командуванням фельдмаршала фон Рундштета мала за мету оволодіти Україною, її хлібом та вугіллям. Ударною силою групи армій була перша танкова група генерала Клейста у складі 5 танкових та 4 моторизованих дивізій. Група Клейста повинна була прорватися через похапцем висунуті радянські заслони і вийти на шосе Рівне-Житомир-Київ, омріяну «танкову дорогу». Радянське командування, бажаючи реалізувати свою кількісну та уявну якісну перевагу, особливо у танках, прийняло рішення контратакувати ворога силами п’яти механізованих корпусів, розгромити його і розпочати енергійне переслідування. Відповідальними за виконання цього завдання стали командуючий Південного-Західним фронтом генерал Кирпонос та начальник штабу генерал Вашугін.
Так почалася битва під Дубном, спроба зламати нацистський спис, націлений на Київ – серце України.
Re: MEMOIR 44
Вышлите, пожалуйста, сценарии. Брифинги можете пропустить. "Воды" - поменьше. На украинском языке вполне сойдет. У нас есть все необходимое и мы в клубе готовы протестировать Ваши идеи. Отчет и впечатления напишем. У нас также есть набор авиации, так, что можете его учитывать при разработке сценариев.
- KOS777
- Єврогеймер
- Повідомлень: 360
- З нами з: 02 червня 2010 16:26
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: MEMOIR 44
+1 c удовольствием потестируем
Re: MEMOIR 44
Брифінг сценарію.
Кажіть, панове, куди залити сценарій щоб зручніше було, або пишіть милА в приват.Дубно, древнє місто на берегах глибокої та повноводної на початку 40-х років ХХ ст. річки Ікви, завжди було важливим транспортним та економічним центром. На початку війни тут були зосереджені значні запаси палива та запчастин для радянських танків, знаходилися адміністративні установи радянської влади. Захоплення міста означало позбавлення тисяч радянських танків стаціонарної рембази і зрив мобілізації, а головне – відкривало дорогу на Рівне, перший трамплін для стрибка до Києва.
25 червня 1941 р., здійснивши стрімкий ривок від кордону, німецькі танки були під Дубном.
Оборону тут тримала 228 СД 36 СК, на допомогу якій поспішали 140 СД та 40 ТД 19 механізованого корпусу. Радянське командування все ще вірило в можливість вдалого контрнаступу.
З німецького боку наступала 11 ТД 48 моторизованого корпусу І танкової групи. Достатня насиченість танкових дивізій гітлерівської армії піхотою та авторанспортом дала їм здатність самостійно виконувати завдання із захоплення та утримання опорних пунктів. Цим вирішило скористатися командування. Завданням дивізії було стрімким ударом ввірватися у Дубно, захопивши переправу через Ікву та аеродром, вийти на шосе Дубно-Рівне. Для успішного виконання наказу танковій дивізії була придана мотопіхотна бригада СС «Лейбштандарт Адольф Гітлер».
- KOS777
- Єврогеймер
- Повідомлень: 360
- З нами з: 02 червня 2010 16:26
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: MEMOIR 44
Сохрани картинку и сюда выложи ссылку.
Re: MEMOIR 44
http://xmages.net/index.php?&showlinks= ... 1c53051d4aKOS777 писав:Сохрани картинку и сюда выложи ссылку.
Ось.
Абсолютно помилкове враженняВидимо, японцы продули ВМВ только из-за ограниченности человеческого ресурса. Ведь качаство его было очень высоким.

Всім вислав, якщо не дійшло пишіть, розберемося.
Востаннє редагувалось 16 січня 2011 14:00 користувачем Адмірал, всього редагувалось 1 раз.
Re: MEMOIR 44
Східні правила для тих хто ще не розібрався.
- Вкладення
-
- фронт.doc
- Осьо вони
- (464.5 Кіб) Завантажено 354 разів
Re: MEMOIR 44
Все дошло. Спасибо. Я готов в понедельник или вторник встретиться в клубе и попробовать поиграть. В крайнем случае в субботу, как обычно...
Re: MEMOIR 44
Есть желание и возможность в среду, 19 января, встретиться в клубе и попробовать протестировать сценарии, предложенные "Адмиралом".
Желающие найдутся?
Желающие найдутся?
- KOS777
- Єврогеймер
- Повідомлень: 360
- З нами з: 02 червня 2010 16:26
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: MEMOIR 44
Вобщем спасибо Уловке протестировали мы таки этот сценарий:)
Сыграли за обе стороны с дополненией Air Pack. Один раз выиграли немцы, один раз русские.
Ну что могу сказать. Очень даже неплохо как для самодельного сценария.
Правда есть несколько замечаний.
1. Медалей всё таки лучше чтоб было 6. Просто если прорыватся через фланг с мостом, то там всё получается довольно быстро, особенно если с авиацией.
2. Маркер Exit наверно лишний. Там помоему и так много медалей сосредоточено в том районе. А дополнительный выход уже занадто.
3. Возможно пушку надо было бы поставить ближе к переднему краю. Иначе авиация очень просто её выносит. так как на флаг она пропадает.
Ну так вроде всё после первого теста. Очень даже неплохо. Спасибо.
Ждём фоток от Уловки
Сыграли за обе стороны с дополненией Air Pack. Один раз выиграли немцы, один раз русские.
Ну что могу сказать. Очень даже неплохо как для самодельного сценария.
Правда есть несколько замечаний.
1. Медалей всё таки лучше чтоб было 6. Просто если прорыватся через фланг с мостом, то там всё получается довольно быстро, особенно если с авиацией.
2. Маркер Exit наверно лишний. Там помоему и так много медалей сосредоточено в том районе. А дополнительный выход уже занадто.
3. Возможно пушку надо было бы поставить ближе к переднему краю. Иначе авиация очень просто её выносит. так как на флаг она пропадает.
Ну так вроде всё после первого теста. Очень даже неплохо. Спасибо.
Ждём фоток от Уловки
Re: MEMOIR 44

http://fotki.yandex.ru/users/wargames-ua/view/294145/
Сценарий действительно получился интересный и динамичный. Полностью присоединяюсь к KOSS(у) по поводу того, что "флагов" победы желательно иметь 6 (шесть).

http://fotki.yandex.ru/users/wargames-ua/view/294156/
При наличии авиации первые несколько ходов получаются слишком предсказуемы. Я бы хотел попробовать этот сценарий без авиации. Так, что есть тема для продолжения. Например, в эту субботу.

http://fotki.yandex.ru/users/wargames-ua/view/294155/

http://fotki.yandex.ru/users/wargames-ua/view/294153/

http://fotki.yandex.ru/users/wargames-ua/view/294151/
- KOS777
- Єврогеймер
- Повідомлень: 360
- З нами з: 02 червня 2010 16:26
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: MEMOIR 44
На самом деле с авиацией прикольно, только тогда пушку лучше куданить в центр поставить чтоб к ней было тяжело подлететь а если и обстрелял то потом кидать хороший Air check.