Підкажіть по правилам Carcassonne Bazaars
Додано: 24 квітня 2013 10:29
Маємо доповнення до Каркасону мости, замки та базари (Carcassonne: Bridges, Castles and Bazaars). Є питання щодо правил, а саме правил по базарам.
По правилам спочатку гравець кладе картку з базаром як звичайно а потім торгуються. Коли кладеться міпл - до того як розігрується базар чи після? Коли рахуються очки?
У прикладі вказано, що на ринок ставиться послідовник (последователь). Це в цей хід можна або грати ринок (торги) або використовувати цю картку як звичайну? Коли послідовник забирається?
Коли йдуть торги та гравець поки стоїть на початку (у нього 0), то він може приймати участь у торгах (чи можна заходити у мінуси при підрахунку, як це відмічати, якщо "так"?).
Якщо розібрати приклад, який наведений. І в першому турі торгів (коли синій вибрав картку) синій скаже, наприклад 20, інші пропустять торг. То синій отримає за 0, адже ж ніхто не перебив? Чи не буде така практика можливістю забрати бажану картку безкоштовно (ставиш дуже високу ціну і інші пропускають торги, то забираєш за 0)? Який тоді сенс у торгах буде?
Коли картки вже продані та виставляються на поле, то на них можна ставити міплів як у звичайному ході?
По правилам спочатку гравець кладе картку з базаром як звичайно а потім торгуються. Коли кладеться міпл - до того як розігрується базар чи після? Коли рахуються очки?
У прикладі вказано, що на ринок ставиться послідовник (последователь). Це в цей хід можна або грати ринок (торги) або використовувати цю картку як звичайну? Коли послідовник забирається?
Коли йдуть торги та гравець поки стоїть на початку (у нього 0), то він може приймати участь у торгах (чи можна заходити у мінуси при підрахунку, як це відмічати, якщо "так"?).
Якщо розібрати приклад, який наведений. І в першому турі торгів (коли синій вибрав картку) синій скаже, наприклад 20, інші пропустять торг. То синій отримає за 0, адже ж ніхто не перебив? Чи не буде така практика можливістю забрати бажану картку безкоштовно (ставиш дуже високу ціну і інші пропускають торги, то забираєш за 0)? Який тоді сенс у торгах буде?
Коли картки вже продані та виставляються на поле, то на них можна ставити міплів як у звичайному ході?