Чому MM може відмінити ордер і не відповідати?
Додано: 11 листопада 2020 20:51
Суть проблеми:
Зробив вперше замовлення на MiniatureMarket на 100 з копійками місцевої валюти. Білінг\доставка не вперше на meest. Оплатив карткою, створився новий ордер з інвойсом на сайті. Мені прийшли листи про реєстрацію і "Thank you for your order!". Через день, не знайшовши апдейтів\трекінгу на пошті перевірив аккаунт на сайті - ордер і кожен айтем "cancelled". Техпідтримка на листи поки не відповідає, рефандів теж не було. Всі айтеми поки in stock.
В когось було щось схоже?
Які можуть бути причини?
Там декілька айтемів далеко не в єдиному екземплярі, тому навіть як якихось немає, вони б "partial refund" видали, як описано в них в FAQ. Вони не висилають на форвардінг сервіси типу meest? Я не дуже розумію.
Зробив вперше замовлення на MiniatureMarket на 100 з копійками місцевої валюти. Білінг\доставка не вперше на meest. Оплатив карткою, створився новий ордер з інвойсом на сайті. Мені прийшли листи про реєстрацію і "Thank you for your order!". Через день, не знайшовши апдейтів\трекінгу на пошті перевірив аккаунт на сайті - ордер і кожен айтем "cancelled". Техпідтримка на листи поки не відповідає, рефандів теж не було. Всі айтеми поки in stock.
В когось було щось схоже?
Які можуть бути причини?
Там декілька айтемів далеко не в єдиному екземплярі, тому навіть як якихось немає, вони б "partial refund" видали, як описано в них в FAQ. Вони не висилають на форвардінг сервіси типу meest? Я не дуже розумію.